• 413
  • 860
  • 859
  • 858
  • 857

Správa bytového fondu zahrnuje:

  • Ekonomickou agendu – související administrativní činnost a právní úkony
  • Technicko – provozní agendu
  • Archivaci dokladů
  • Právní poradna k odkupu bytů, technická a právní pomoc při zakládání SVJ, pomoc při zprostředkování financování odkupu bytů a rekonstrukci domu.

Rozsah poskytovaných služeb správce (a tedy i ceny) je závislý na rozsahu dohodnutých činností ve Smlouvě o zajištění správy domu. Dohodnutý rozsah poskytovaných služeb spojených s bydlením zabezpečuje správce řádně a včas a to i cestou či prostřednictvím třetích osob.

Pro výkon správy jsou obvykle nezbytné tyto doklady:

  • stavební dokumentace, změny projektu, plány podle skutečného provedení
  • stavební povolení s vyznačením právní moci
  • kolaudační rozhodnutí s vyznačením právní moci, jiná rozhodnutí stavebního úřadu, doklady o schválení modernizací a jiná rozhodnutí stavebního úřadu, doklady o jejich provádění včetně stavebních deníků
  • doklady o vlastnictví k pozemku – nabývací tituly, výpis z evidence nemovitosti
  • pojistná smlouva
  • doklady o provádění revizí

Přesný rozsah uvedených dokladů lze dohodnout individuálně.