Správa bytového fondu zahrnuje:
- Ekonomickou agendu – související administrativní činnost a právní úkony
- Technicko – provozní agendu
- Archivaci dokladů
- Právní poradna k odkupu bytů, technická a právní pomoc při zakládání SVJ, pomoc při zprostředkování financování odkupu bytů a rekonstrukci domu.
Rozsah poskytovaných služeb správce (a tedy i ceny) je závislý na rozsahu dohodnutých činností ve Smlouvě o zajištění správy domu. Dohodnutý rozsah poskytovaných služeb spojených s bydlením zabezpečuje správce řádně a včas a to i cestou či prostřednictvím třetích osob.
Pro výkon správy jsou obvykle nezbytné tyto doklady:
- stavební dokumentace, změny projektu, plány podle skutečného provedení
- stavební povolení s vyznačením právní moci
- kolaudační rozhodnutí s vyznačením právní moci, jiná rozhodnutí stavebního úřadu, doklady o schválení modernizací a jiná rozhodnutí stavebního úřadu, doklady o jejich provádění včetně stavebních deníků
- doklady o vlastnictví k pozemku – nabývací tituly, výpis z evidence nemovitosti
- pojistná smlouva
- doklady o provádění revizí
Přesný rozsah uvedených dokladů lze dohodnout individuálně.